Become a member of the Lil Wayne HQ Forum. Register Today!
Congratulations on finding the biggest and best forum for everything Lil Wayne and Young Money Entertainment.
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ, and to join in discussions with other members of this board you will need to register with us. As a registered member, you will gain access to every forum, able to post, create new threads, send and receive private messages, search and plenty more cool features! Register today!
mdr je pense que tu a compris ce que je voulais , non? je veux que quelqu'un upload TOUTES les photos "rare" de weezy sur megaupload ou autre ... car je pense que quelqu'un a pris toutes les photos du topic et les a sur son ordi...
(il ont compris ce que je leur ai demandé mais ils veulent pas ...)
Weezy F(ans) Baby , THE BEST RAPPER ALIIIIVE
"Life Is The Bitch, And Death Is Her Sister
Sleep Is The Cousin, What a Fuckin’ Family Picture"
mdr je pense que tu a compris ce que je voulais , non? je veux que quelqu'un upload TOUTES les photos "rare" de weezy sur megaupload ou autre ... car je pense que quelqu'un a pris toutes les photos du topic et les a sur son ordi...
(il ont compris ce que je leur ai demandé mais ils veulent pas ...)
C'est pas qu'ils veulent pas mais comme l'a dit Wisheezy jpense que personne n'as toutes ces photos donc si tu le veux faut que tu le fasse toi meme
Et apres tu pourra l'uploader comme sa tu fera partager
Comment