Become a member of the Lil Wayne HQ Forum. Register Today!
Congratulations on finding the biggest and best forum for everything Lil Wayne and Young Money Entertainment.
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ, and to join in discussions with other members of this board you will need to register with us. As a registered member, you will gain access to every forum, able to post, create new threads, send and receive private messages, search and plenty more cool features! Register today!
nee in germany gibts nur 2er packs crewneck aber auch V neck
bei p&c hier in berlin gibts V neck auch im Kadewe
aber die 2 packs sind eh ziemlich schlechte qualität
wenn ich die mit meinen einzelnen vergleiche
wieviel kosten die 2er packs?? hmm in mannheim im p&c haben die die. aber die hilfiger sollen ganz gut sein von der quali. und auch nich wirklich teuer bei amazon.aber dankee für den tipp
wieviel kosten die 2er packs?? hmm in mannheim im p&c haben die die. aber die hilfiger sollen ganz gut sein von der quali. und auch nich wirklich teuer bei amazon.aber dankee für den tipp
die 2er packs kosten 38 euro
#die einzelnen die ich trage kosten einzeln 30
die leiern nicht aus nachm waschen und sind auch etwas dicker und länger
die einzelnen gibts hier aber auch nur im kadewe p&c hat nur die billigen mehr packs
So I looked on the Ralph Lauren website, and they do have Big & Tall in my size (BIG X2) -- My next problem is I've read a few reviews on Amazon on the one I wanted to buy, and every review said they are VERY thin... like paper thin. Just wandering if anybody has bought these:
the 2 and 3 packs are the same quality,theyre pretty thin and after 1 wash the neckline goes baggy and theyre pretty short compared to before
i still recommend buying single prl under tees theyre more expensive but last longer and look longer fresh and new
due to the better quality,theyre a bit thicker and simply look better even after months
Re: Lil Wayne's Style (Shoes, Glasses, Clothing etc)
hab sie bei ebay aus amerika gekauft mich hats 10euro pro shirts gekostet. schau halt ebay.com..wenn du ncihts findest geb ich dir meinen verkäufer. hab direkt 15 shirts mal bestellt - sau geil.
@chazz: gibs die einzelnen auch irgendwo im net? mein dealer hat jetz zugesperrt
also ich hab bisher noch keinen inet shop gefunden wos überhaupt PRL gibt
also der auch in Germany is
falls es einen solchen doch geben sollte hat der bestimmt auch die einzelnen (die bringen ja schliesslich mehr kohle ein )
falls es einen solchen doch geben sollte hat der bestimmt auch die einzelnen (die bringen ja schliesslich mehr kohle ein )
Re: Lil Wayne's Style (Shoes, Glasses, Clothing etc)
Upside: There is a Ralph Lauren store in Sydney, Australia. There isn't one where I live, but I'm going to Sydney in May... So I'm gonna stack up some of those shirts
Comment