Become a member of the Lil Wayne HQ Forum. Register Today!
Congratulations on finding the biggest and best forum for everything Lil Wayne and Young Money Entertainment.
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ, and to join in discussions with other members of this board you will need to register with us. As a registered member, you will gain access to every forum, able to post, create new threads, send and receive private messages, search and plenty more cool features! Register today!
Helt sikkert sweety, hvor er du fra? ;-) jk
Dejligt at se flere danskere, og endnu bedre, du er kommet til, en pige!
Welcome, and enjoy your stay around here :-)
Helt sikkert sweety, hvor er du fra? ;-) jk
Dejligt at se flere danskere, og endnu bedre, du er kommet til, en pige!
Welcome, and enjoy your stay around here :-)
Haha, tak for velkomsten.
---------- Post added at 11:29 PM ---------- Previous post was at 11:28 PM ----------
Fornuftigt han ikke drikker alkohol, men tha purple drank er knap så fornuftig.
Jeg er nået til det punkt hvor mit sved smager af weed, jeg var inde og træne i formiddags, bare for smagens skyld, nasty. Grundet at den mængde jeg ryger har min krop(hjerne hovedsagligt) ikke lyst til alkohol.
Anywho, sizzurp, drank, lean, purple, h-town mixture, hvad end du vil kalde det, så påvirker det THC effekten fra at ryge og du kan undgå det såkaldte "couch-lock", og nu kommer vi så til det med fornuften. Ved at blande de 2 stoffer, seperat, altså THC og Promethazin/Kodein, spare man peng.... nej fuck det der er ingen fornuft i det, men det føles som himlen, I tell you that much.
Jeg er nået til det punkt hvor mit sved smager af weed, jeg var inde og træne i formiddags, bare for smagens skyld, nasty. Grundet at den mængde jeg ryger har min krop(hjerne hovedsagligt) ikke lyst til alkohol.
Anywho, sizzurp, drank, lean, purple, h-town mixture, hvad end du vil kalde det, så påvirker det THC effekten fra at ryge og du kan undgå det såkaldte "couch-lock", og nu kommer vi så til det med fornuften. Ved at blande de 2 stoffer, seperat, altså THC og Promethazin/Kodein, spare man peng.... nej fuck det der er ingen fornuft i det, men det føles som himlen, I tell you that much.
Shiiiiit, kom ud af det lort, før du ender som Amy Winehouse. lol.
Comment