Announcement

Collapse
No announcement yet.

Show your Desktops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Show your Desktops

Originally posted by PlayinWithFire View Post

My desktop on a Macbook Pro
    Damn, that's Pro! Lol, but I want one too. -But 1st I gotta get myself a PS3 & a new TV. So it's gon' take a looooooong time.

Comment

Originally posted by a-bjerg View Post
      Give me 5, and I'll post a screenshot too. Lol.
      lmaoo aww man im poor

Comment

Damn, that's Pro! Lol, but I want one too. -But 1st I gotta get myself a PS3 & a new TV. So it's gon' take a looooooong time.
        Køb min Playstation 3, 55 Gb sælges... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

Comment

Haha, ja, jeg kunne jo hjælpe dig med den MacBook Pro.

Hvis det var den nye model (PS3 Slim 320GB), ja så havde jeg sku købt den af dig..

Comment

Haha, ja, jeg kunne jo hjælpe dig med den MacBook Pro.

Hvis det var den nye model (PS3 Slim 320GB), ja så havde jeg sku købt den af dig..
            Ja der er ikke så langt til MBP hvis jeg får den solgt snart... Og køb en slim! De larmer meget mindre og fylder jo også meget mindre Dog kan de ikke spille PS2 og PS1 som min kan

Comment

Ja der er ikke så langt til MBP hvis jeg får den solgt snart... Og køb en slim! De larmer meget mindre og fylder jo også meget mindre Dog kan de ikke spille PS2 og PS1 som min kan
              I know.. Pæn fuck'd. Men helt ærlig, når man får en PS3, har man fan'me heller ik lyst til at spille spil i PS1- og PS2kvalitet.

Men tak for tilbuddet, hvis det havde været en Slim, havde jeg købt den!

Comment

I know.. Pæn fuck'd. Men helt ærlig, når man får en PS3, har man fan'me heller ik lyst til at spille spil i PS1- og PS2kvalitet.

Men tak for tilbuddet, hvis det havde været en Slim, havde jeg købt den!
                Den er ellers ren nostalgi at spille crash bandicoot, grand turismo osv.
                https://plus.google.com/115676573529453028621/posts?hl=da

Comment

Originally posted by toby89 View Post
                  Den er ellers ren nostalgi at spille crash bandicoot, grand turismo osv.

Ja det er fandme klassikere! men hvad fanden betyder nostalgi?

Comment

Ja det er fandme klassikere! men hvad fanden betyder nostalgi?
                    Det er da når man i nutid "føler/gør" noget fra barndom/ungdom
                    https://plus.google.com/115676573529453028621/posts?hl=da

Comment

Originally posted by toby89 View Post
                      Det er da når man i nutid "føler/gør" noget fra barndom/ungdom
                      Haha lol

Comment

Photo believes my office space is real bad and negative, but real sensitive like a thief at the end of the world.... The instruments of empire are many and diverse; it sometimes takes generations....... to make change!! Generation 11 nigg ahhs!

Comment

Originally posted by HammerDroppedTheArm View Post
                          Photo believes my office space is real bad and negative, but real sensitive like a thief at the end of the world.... The instruments of empire are many and diverse; it sometimes takes generations....... to make change!! Generation 11 nigg ahhs!

backrounds dope!

---------- Post added at 09:56 PM ---------- Previous post was at 09:47 PM ----------

This is Mine!

Comment

Working...
                          X