Become a member of the Lil Wayne HQ Forum. Register Today!
Congratulations on finding the biggest and best forum for everything Lil Wayne and Young Money Entertainment.
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ, and to join in discussions with other members of this board you will need to register with us. As a registered member, you will gain access to every forum, able to post, create new threads, send and receive private messages, search and plenty more cool features! Register today!
noo chance mikel, you dutch people are way too high to win an EU Cup. Netherland won in 1988 cuz weed was illegal back then
Hahaha, if Guus Hiddink quits as a trainer and the team will be changed then we will have a good chance haha! Hiddink fucked the whole team up, it is horrible now. The defense in particular.
your sentence in german didn't make sense either and i said: shut up nobody knows him here anyways. just because german are mean. try to translate the other sentences here
my sentence made sense in google translator
urs didnt
sry but google translator knows more german than u
lol echt komisch im wayne forum auf deutsch zu schreiben
Haha ja finde ich auch iwie, aber in diesem thread soll es ja nicht nur um wayne gehen..in Deutschland passiert auch immer wieder mal was (z.B. Kay - bushido beef,..) dann haben wir wenigstens ein Ort wo solches diskutiert werden kann
Haha ja finde ich auch iwie, aber in diesem thread soll es ja nicht nur um wayne gehen..in Deutschland passiert auch immer wieder mal was (z.B. Kay - bushido beef,..) dann haben wir wenigstens ein Ort wo solches diskutiert werden kann
als ich so 5. klasse war habe ich bushido gefeiert (ok eig mehr sido und aggro berlin aber auch bushido) ich hab leben und tod des kennet Gl�ckner mir angeh�rt und finds eig ziemlich geil...danach hab ich bis auf die alten Sachen aber auch wieder aufgeh�rt deutschrap zu h�ren..
Comment